ΔΡΑΣΗ 1η
Μετά από λίγες μέρες και καθώς τα παιδιά έχουν ήδη διαβάσει αρκετά βιβλία μπορούμε να προχωρήσουμε σε διάφορες δράσεις στο νηπ/γείο. Καθόμαστε στη παρεούλα και ξεκινάμε συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με τα βιβλία που έχουν διαβάσει έως τώρα Download the Safe Newspaper App. Το κάθε παιδί παίρνει το λόγο και λέει τις εντυπώσεις του. Τότε η νηπ/γός ζητά να της πουν ποιο είναι το βιβλίο που τους έκανε περισσότερο εντύπωση από όλα όσα έχουν δανειστεί εώς τώρα.Τα παιδιά ψηφίζουν τον Τσόκο. Η νηπ/γός τα παρακινεί να ξαναδιαβάσουν το βιβλιο και να το συζητήσουν όλοι μαζί μέσα στη τάξη ώστε στη συνέχεια να το ξαναγράψουν με τον δικό τους διαφορετικό τρόπο Download the Mac Screensaver.
Έτσι και έγινε. Τα παιδιά εικονογραφούν την ιστορία τους και την αφηγούνται στη νηπ/γό η οποία και την καταγράφει στο χαρτί Download the movie into the woods.
Στην συνέχεια αποφασίζουν για το εξώφυλλο του βιβλίου. Το χρώμα, το μέγεθος που θα έχει, τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν για να φτιάξουν την φιγούρα του Τσόκο 무서운 브금. Πινέλα, μαρκαδόροι και φτερά θα είναι τελικά τα υλικά μας.
Τώρα που είναι έτοιμο το βιβλίο αποφασίζουν να το βάλουν στη βιβλιοθήκη της τάξης για να μπορούν να το παίρνουν, να το ξεφυλλίζουν και να το διαβάζουν όποτε θέλουν.
Δράση 2η
Κάποια στιγμή επισκέφθηκε το νηπ/γείο μας η κυρία Παραμυθού.Άρχισε να ρωτάει τα παιδιά σχετικά με τα βιβλία σε ρόδες Download The Walking Dead. (Πως ήρθαν στο σχολείο μας, για τι μιλάνε….,ποιο τους άρεσε περισσότερο και γιατί). Προτείνει στα παιδιά να ζωγραφίσουν μία σκηνή από το αγαπημένο τους παραμύθι.
Παρατηρούν από τις ζωγραφιές τους και τη συζήτηση που ακολουθεί ότι τα βιβλία μιλούν για διαφορετικούς τύπους οικογενειών.Φέρνουμε στη μνήμη μας το βιβλίο ”Οικογένεια” του Υπουργείου Παιδείας που έχουμε ήδη διαβάσει παλαιότερα μέσα στη τάξη και το οποίο μιλά για μια πολυκατοικία στην οποία ζουν άνθρωποι που ανήκουν σε διαφορετικούς τύπους οικογένειας Download Namo Web Editor 5. Αποφασίζουν να φτιάξουν μια παρόμοια βάζοντας σε κάθε διαμέρισμα τη ζωγραφιά από το παραμύθι που έφτιαξαν. Αποφασίζουν για τα υλικά που θα χρησιμοποιήσουν και αρχίζουν τη δουλειά. Χρησιμοποιούν υφάσματα, μαρκαδόρους,τούλια,χόρτο κ.ο.κ.Όσα παιδιά έχουν αγαπημένο το ίδιο παραμύθι δουλεύουν μαζί και κολλούν όσα ζωγράφισαν στο ίδιο διαμέρισμα.Τέλος τα παιδιά γράφουν τους τίτλους των βιβλίων στην στέγη της πολυκατοικίας Download Eclipse 64-bit.
Δράση 3η
Σε μια άλλη δράση που έλαβε χώρα στο νηπ/γείο τα παιδιά κλήθηκαν να ζωγραφίσουν το εξώφυλλο του παραμυθιού που τους έκανε εντύπωση. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η εργασία έγινε την τελευταία εβδομάδα όπου όλα σχεδόν τα βιβλία έχουν περάσει από όλα τα παιδιά Download Princess Maker 4. Σας παραθέτουμε ενδεικτικά κάποιες από τις ζωγραφιές τους.
Σε συνέχεια αυτής της δράσης φτιάξαμε έναν πίνακα αναφοράς ο οποίος περιλαμβάνει όλους τους τίτλους των βιβλίων γραμμένους σε κάθετη σειρά,δίπλα τους υπάρχει το περιθώριο για να βάλουμε τις σημειώσεις μας. Έχοντας προηγηθεί η ανάλογη συζήτηση και έχοντας ήδη ζωγραφίσει το αγαπημένο τους βιβλίο, τα παιδιά καλούνται τώρα να βάλουν ένα σημαδάκι- σταυρό δίπλα στον τίτλο του αγαπημένου τους βιβλίου orcad 9.2 다운로드.
Τελειώνοντας ζητάμε από τα παιδιά να παρατηρήσουν τον πίνακα και να μας πουν τι συμπεράσματα βγάζουν.Όπως: Ποιο βιβλίο συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους. Ποιο βιβλίο τις λιγότερες. Ποια βιβλία δεν πήραν καθόλου ψήφους. Ποια ισοβάθμησαν Download Edius 9.
Δράση 4η
Σήμερα 27 Μαρτίου αποχαιρετάμε τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ. Αναρωτιόμαστε για τον τρόπο που θα τα αποχαιρετήσουμε.Διάφορες γνώμες ακόυστηκαν, αυτή όμως τελικά που επικράτησε είναι η ακόλουθη. Να γράψουμε τη λέξη ΑΝΤΙΟ χρησιμοποιώντας τους τίτλους των βιβλίων.





























